piątek, 9 października 2015

Dziękuję, że czytacie

Nasze życie jest pełne niespodzianek, nie wszystkie są przyjemne ale bywają i takie które sprawiają nam radość. Niespodzianką dzisiaj  dla mnie jest to, że mój blog zainteresował tyle osób. Niezmiernie mnie to cieszy, bo czy nie tego właśnie chciałam? Pragnęłam dzielić się swoimi doświadczeniami, myślami, głośno mówić o tym co czuję. A może po cichu liczyłam na to,że komuś pomogę? Czy  nie jestem naiwna, myśląc że to co robię ma większy sens niż się wydaje?  A może ta pewność siebie i wiara w to co robię jest tylko wymówką,żeby zwrócić na siebie uwagę. Jestem przecież inteligentną osobą, powinnam wiedzieć czego chcę. A tak naprawdę jeszcze tego nie wiem. Wiem tylko to, że bardzo mi to pomaga i zaskoczyło mnie to, że sprawia mi to przyjemność. A ilość osób, które odwiedzają moją stronę tylko motywuje mnie do dalszego pisania. Więc będę kontynuować, tylko czy dalej będziecie zaciekawieni tym co mam do powiedzenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze pomagają, piszcie tak jak czujecie